İzmir Seo
  • İZMİR SEO
  • GOOGLE ADS
  • SOSYAL MEDYA
  • DİĞER HİZMETLERİMİZ
    • Özgün Web Tasarım
    • Sosya Medya
    • Mobil Uygulama
    • E-Ticaret Paketleri
    • Yazım ve Programlama
    • Grafik Tasarım
    • Logo Tasarım
    • Cinemaximum Video
    • Adwords Hizmeti
    • Domain Hosting Hizmeti
    • Viboard
    • Marka Tescili
    • Digital Katalog
  • BLOG
  • İLETİŞİM
  • İzmir SEO
  • Google Trends Nasıl Kullanılır?
  • Google Trends Nasıl Kullanılır?
 

Google Trends Nasıl Kullanılır?

Google Trends Nasıl Kullanılır?

by suat / Perşembe, 11 Haziran 2020 / Published in Google Trends Nasıl Kullanılır?, İZMİR SEO HİZMETİ, SEO HOSTİNG, SEO TEKNİKLERİ, SEO UZMANI

İlk olarak 2006 yılında ortaya çıkan Google hizmeti olan Google Trends, arama motorlarına dair bilgileri sunmasıyla bilinmektedir. İlk aşamalarda Google Trends uygulaması istatistiklere dair bilgileri sunmaktaydı. Aynı zamanda da belirli aralıklarla güncel hale getirilmekteydi. Zaman içerisinde Google Trends içerisinde belirli gelişmeler eklenmesiyle daha da işlevsel bir hale getirilmiştir.

Google Trends’i Anlamak

Google Trends kullanmada yeni olan kişilerin verileri görselleştirmeye dayalı olarak hareket etmeleri halinde birkaç ayrıntı doğrultusunda hareket etmelidirler. İlk aşamada da Google Trends odaklı olarak karşılaştırma işlemleri de hayata geçirilebilmektedir.

Her bir bilginin popülerliği karşılaştırılması konusunda hareket edildiğinde toplam aranma hacminin yanı sıra zaman aralığı da yer almaktadır. Bu işlemin gerçekleştirilmemesi durumunda da en yüksek aranma hacmine sahip olanların her zaman üst sıralarda yer aldığı söylenebilirdi.

Sonradan ortaya çıkan sayılar, bir konumun oranlarına bağlı olarak ölçeklendirilmeye tabi tutulmaktadır.

Terimlerin aynı sayıda aramasını gösteren farklı bölgeler için aynı aranma hacmine sahip olmadıkları da bilinmektedir.

Google 2016 yılından itibaren bilgi toplama konusunda büyük güncellemeleri ortaya koyabilmektedir. Bu da grafikler içerisinde ciddi sıçramalara da neden olabilmektedir. Ortalama trendler hakkında tarihsel bilgileri de aktif olarak sunabilmektedir.

Google Trends’in Anahtar Kelimelerde Kullanılması

Anahtar kelime odaklı olarak var olan faaliyetlerin Google Trends odaklı olarak gerçekleştirildiği görülebilmektedir. Ancak bu eklentinin sunduğu Anahtar Kelime Planlayıcısı, diğer eklentilere göre pasif konumda yer almaktadır. Ancak Google Trends ile gerçekleştirilecek olan kelime araçlarının mükemmel bir başlangıç yapmak isteyenlere yönelik iyi bir konumda yer almaktadır.

Google Trends, farklı kriterleri ele alarak, çok farklı kriterleri içeren yeni anahtar kelimeleri sunma konusunda başarılıdır. Aynı zamanda da semantik aramaya dair sonuçları da sunabilmektedir.

  • Tweet

About suat

What you can read next

Organik Trafik Nedir? Neden Önemlidir?
Google Search Console İstatistikleri
Semantik Arama Nedir?

SEO İZMİR YAZILARI

  • Anahtar Kelime Rekabeti Nasıl Ölçülebilir?

    Trafikteki Ani Düşüşler Nasıl Analiz Edilir?

    Google Analytics hesabından trafik değerlerine ...
  • Backlink Hakkında Bilinmesi Gereken Her Şey

    Google Kopya İçerik Şikayet Etme Hizmetleri

    Web sitelerinde yer alan içerikleri başka sitel...
  • Google’da Yükselmek İçin Neler Yapılmalıdır?

    Google arama motorunda yer alan aramalar sonras...
  • SEMrush ile SEO Dostu İçerik Meydana Getirme

    Google arama motoru içerisinde yer alan 200 SEO...
  • Semantik Arama Nedir?

    SEO konusunda hareket edecek olan kişilerin sem...

SEO İZMİR HİZMETLERİ

  • Google Kopya İçerik Şikayet Etme Hizmetleri
  • Google Trends Nasıl Kullanılır?
  • Google’da Yükselmek İçin Neler Yapılmalıdır?
  • İZMİR SEO
  • İZMİR SEO AJANSI
  • İZMİR SEO HİZMETİ
  • İZMİR SEO UZMANI
  • İZMİRDE SEO
  • Sayfa Yükleme Hızının SEO’da Önemi
  • Semantik Arama Nedir?
  • SEMrush ile SEO Dostu İçerik Meydana Getirme
  • SEO ARAÇLARI
  • SEO HAKKINDA
  • SEO HİZMETLERİ
  • SEO HOSTİNG
  • SEO İZMİR
  • SEO TAVSİYELERİ
  • SEO TEKNİKLERİ
  • SEO UZMANI
  • Trafikteki Ani Düşüşler Nasıl Analiz Edilir?

HIZLI MENÜ

  • İZMİR SEO
  • GOOGLE ADS
  • SOSYAL MEDYA
  • DİĞER HİZMETLERİMİZ
  • BLOG
  • İLETİŞİM

HİZMETLER

  • Özgün Web Tasarım
  • Yazım ve Programlama
  • Logo Tasarım
  • Marka Tescili
  • Mobil Uygulama
  • Sosyal Medya
  • Viboard

HİZMETLER

  • Adwords Hizmeti
  • Cinemaximum Video
  • Digital Katalog
  • Domain Hosting Hizmeti
  • E-Ticaret Paketleri
  • Grafik Tasarım

İLETİŞİM

Tuna Mah. 1714 sok.
Eyiler İşhanı: No: 23
Karşıyaka/İzmir
0 232 520 28 87
0 850 885 3 298
Gsm: 0 532 482 31 20
info@izmirweb.com.tr
http://www.izmirweb.com.tr

© 2000 İzmir Web Tasarım | All rights reserved.

TOP